Hatasiz Windows

Wednesday, March 19, 2014

WARNING! Your Flash Player may be out of date [Çözüldü]




Merhaba
Eğer bu hatayı alıyorsanız sakın "install" veya "update" gibi butonlara tıklamayın.Çünkü bu bir virüstür, flash player değildir.

Google.com veya Youtube.com adresine gitmek istediğiniz de bu hatayı alıyorsanız;

Bu virüsü nasıl silerim,

Adım adım anlatıyorum;

1) Denetim masasından --> Program ekle-kaldır a tıklayın.Bilmediğiniz tüm programları silin.

2) AdwCleaner adlı programı indirin --> TIKLA

Programı kurun.Scan tıklayın ve işlemin bitmesini bekleyin.


 İşlem bittiğinde Clean tıklayın ve bilgisayarı yeniden başlatın.

3) Malbytes anti malware Programını indirin --> TIKLA

 Programı kurun ve "Perform Full Scan" seçin "Scan" tıklayın
 İşlemin bitmesini bekleyin.


işlem bittiğinde "Show Result" tıklatın ve tüm virüsleri seçin, "Remove Selected" tıklayın.



Bilgisayarı yeniden başlatın.

 4- Son adım ;
Kullandığınız Web browser a gidin ve bilmediğiniz uzantılarını silin.

  Hepsi bu kadar :)

Lütfen yorum ekleyin :)

Destek için lütfen reklamlara tıklayın :)

No comments:

Post a Comment