Hatasiz Windows

Thursday, June 5, 2014

Instagram 'a Nasıl kayıt olunur (Bilgisayar üzerinden)

 


Bildiğiniz gibi instag uygulaması "Android" ve "Apple" uygulamarı olmadan kayıt olunamıyor.

Şimdi size bilgisayar üzerinden nasıl kayıt yapacağınızı göstereceğim.

ilk olarak; Aşağıdaki linkten BlueStack programını indirin;

http://www.mediafire.com/download/un19vo6w7vaq9aa/BlueStacks-0.7.9.exe


BlueStack Programını başlatın




Tiki kaldırın "App Notifications" ve install a tıklayın


Yükleme bitene kadar bekleyin


Yükleme bittikten sonra BlueStack programı otomatik olarak başlayacaktır.




 Sosyal bölümüne tıklayın


Instagram uygulamasını yükleyin






Instagram yüklendi, Instagramı başlatın


Facebook veya E-mail adresiyle kayıt olun.





Tamamdır şimdi kayıt oldunuz istediğiniz yerden giriş yapabilirsiniz :)







2 comments:

  1. kardesim ben bunda sınırı doldurdum sımdı tekrardan siliyorum programı yine yukluyorum yıne aynı hatayı verıyor. ne yapabilirim.? kısacası sınırsız hesap açmak ıstıyorum.Gerekırse sılıp tekrardan kurabılırım.yeterkı hesap acsın

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acikcasi benim tek kullanimlik bir isim olmustu bu yuzden pek arastirmadim.Ama demek ki program kendini bilgisayarin bir yerlerine daha kaydediyor ve sen tekrar kurunca seni hatirliyor.

      Bunun icin oncelikle program files ve local settings altinda klasorleri olabilir onlari da silip rekrar dene.Ayrica bilgisayarda arama yaparak ta nerede olduklarini bulabilirsin..

      Ya da revo unistaller programini yukle ve android pogramini onunla kaldir.Revo regedit kayitlarini bile silebiliyor.

      Ben de denemedim acikcasi ama bunlarin ise yarayacagini dusunuyorum..

      Delete